Ja tenim a punt la Vella Quaresma 2019 de l’Escola Pia Calella!

O hauríem de dir Velles? De fet, enguany hi ha hagut gairebé quàdruple empat!

L’alumnat de primer d’ESO, hem participat com cada any, al concurs de la Vella Quaresma. Hem dibuixat Velles de tot tipus, ens hem esforçat a fer propostes ben originals, i ens ho hem passat molt bé veient la creativitat dels nostres companys. Estem segurs que a l’alumnat de primària els agradaran molt.

De totes les participants, hi ha hagut 20 seleccionades que s’han sotmès a la votació final. El resultat d’aquest any ha estat molt i molt igualat: hi ha dues empatades en primer lloc i dues empatades en segon lloc (a només un vot de diferència amb les primeres classificades):

Primeres classificades: Lidia Rosado i Jessica Villaret

Primera Classificada : Lidia Rosado de 1rB

Primera classificada: Jessica Villaret de 1rB

Segones classificades: Aina Bresolí i Adrià Agell

Segona Classificada: Aina Bresolí de 1rC

Segona Classificada: Adrià Agell de 1rC

Felicitats a tots! Heu fet molt bona feina!

Podreu veure totes les Velles Quaresmes seleccionades a l’exposició que farem el dia de Portes Obertes de l’escola. Us convidem a venir el diumenge 17 de març a l’escola i us podreu quedar a pintar les d’aquest any.

Si voleu us podeu descarregar les Velles d’aquest any per a pintar-les i penjar-les a casa. Recordeu que se li ha d’anar tallant una cama cada setmana!

Vella2019_AdriaAgell    Vella2019_AinaBresoli Vella2019_JessicaVillaret     Vella2019_LidiaRosado