Un altre curs al Mou-Te de l’escola!

//Un altre curs al Mou-Te de l’escola!

L’Escola Pia de Catalunya té una llarga tradició de grups d’infants, adolescents i joves que es troben amb caire voluntari i fora de l’horari lectiu. L’objectiu és oferir un camí compartit d’amistat que acompanyi els infants i joves en el seu creixement com a persones obertes i compromeses amb els altres i amb el món. Són els grups Mou-Te. L’equip de Calella valora com ha anat aquest curs:

Ja ha passat un curs des del primer dia de Mou-te! Han estat moltes les aventures que hem viscut tots plegats i moltes anècdotes les que podem explicar. Aquest any no només hem sigut els nens i nenes de primària, sinó que cada dijous el grup de 4t d’Eso venia a fer activitats amb nosaltres i ajuda als monitors. Gràcies a ells també ens hem trobat els divendres per poder fer berenars Solidaris i que han anat molt bé.

Durant el curs hem fet moltes activitats, celebracions i tallers de reflexió a l’escola, i ara que ja ha arribat el bon temps començarem a fer sortides pel poble. El grup de 4t d’Eso ha crescut molt i han format un equip ALFA genial. Tenen moltes ganes de seguir formant-se com a monitors i com a grup! L’ambient que creen és molt divertit i màgic i això ha fet que els somriures siguin contagiosos entre tots nosaltres.

L’únic que esperem és que l’any vinent això segueixi així o millor!
VISCA EL MOU-TE!

2018-10-15T15:52:30+00:00 Mou-te!|