Estimades famílies, em presento, sóc l’Aitor Torné el nou mestre de l’Escola Pia de Calella i ex alumne de l’Escola Pia de Vilanova i la Geltrú.
Porto uns quants mesos amb els vostres fills i la veritat és que són encantadors. És un plaer poder acompanyar-los en aquests anys tant importants pel seu creixement i desenvolupament. El gran equip de mestres que hi ha en aquesta escola ha fet que m’adaptés ràpidament a la manera de treballar i als nombrosos projectes que té l’escola.
Tinc moltes ganes de seguir aprenent i d’intentar ajudar en tot el que pugui per a poder continuar creixent tots junts.
A vegades es parla que la nostra feina és fàcil, i que vivim molt bé. He de dir, que darrera de les classes hi ha molta feina, moltes reunions per arribar a acords, moltes estones donant voltes al cap per tal de trobar les millors solucions i molta responsabilitat. Per nosaltres passa el que serà el futur de la nostra societat i crec que això fa que la nostra feina sigui molt important.
Estic convençut que la clau de l’educació són els valors. Si ensenyem tenint-los en compte, els continguts vindran sols. El futur està a les nostres mans!