Ja fa uns anys que la neurociència, (la ciència que estudia com funciona el nostre cervell), ens està dient que l’èxit acadèmic i personal requereix atendre a les necessitats socials, emocionals i físiques dels infants i adolescents. L’entrenament estrictament cognitiu no és la millor manera de millorar el coneixement. Per facilitar l’aprenentatge cal barrejar benestar emocional, social i físic; cal fomentar el moviment, el joc, les arts i la cooperació. Fa anys que treballem en aquesta línia, fins i tot  abans d’engegar el projecte #SUMMEM ara fa 7 anys.  Tenim diversos indicadors que avalen la feina que hem estat fent i que ens agradaria compartir amb vosaltres:

• El Departament d’Educació de la Generalitat va reconèixer el projecte #SUMMEM com a Projecte d’Innovació, (només n’hi ha 186 a tot Catalunya i uns 5.500 centres educatius)
  • A l’escola oferim la certificacions oficials de la Universitat de Cambridge, de les primeres a primària al nivell Advanced a Batxillerat.
  • Vam esdevenir Google Reference School, una certificació que han aconseguit molt poques escoles en tot el país i que demostra la nostra expertesa en la incorporació eficient de la tecnologia en els processos de gestió, ensenyament i aprenentatge.
  • Acollim i acompanyem l’alumnat de nova incorporació que necessita un canvi de línia pedagògica.
  • Malgrat les pors que generen els canvis, els nostres resultats acadèmics a les proves de competències bàsiques estan per sobre de la mitjana de Catalunya tant a sisè de primària com a quart de secundària.
  • Les valoracions de les famílies a les enquestes anuals són molt bones.

Però a part de tot això, l’indicador de qualitat més valuós que tenim és el testimoni dels nostres alumnes. Us convidem a veure el següent vídeo:

Descobreix l'Escola Pia de Calella des de casa...