Les tardes a l’escola ja han recuperat el bullici habitual dels nens i nenes passant-s’ho bé mentre fan esport. El silenci que va imposar la suspensió de les extraescolars ha durat pocs dies. Hem reactivat les extraescolars amb esforç i imaginació per activar l’aturada que afecta la salut infantil i la conciliació familiar.

Ara oferim un activitat esportiva dilluns, dimarts, dijous i divendres. A infantil i primària, organitzem l’alumnat per grups classe i no per activitat. Hem plantejat un programa d’activitats variat i engrescador per gaudir de l’esport amb els seus companys i companyes. Només cal portar roba còmode, calçat esportiu i una ampolla d’aigua. Les activitats seran a l’exterior i utilitzarem mascareta.

Des de l’escola volem contribuir a fomentar les mesures de prevenció, però també volem oferir el servei que les famílies necessiteu. Considerem que les activitats extraescolars són importants pels infants i joves i les seves famílies i en cap cas afegeixen desplaçaments innecessaris.  Aquestes estones son moments per a què els infants i joves desenvolupin competències i gaudeixin d’espais de socialització i esport.

L’escola de música continua la seva activitat amb algunes modificacions que s’atenen de forma particular. Malauradament, les activitats de Robòtica queden temporalment suspeses.

En cas de noves modificacions, us mantindrem informats/des. Podeu realitzar les consultes que us calgui.

Descobreix l'escola des de casa!