Aquest any a l’Escola Pia renovarem el pati dels til·lers. Tenim la sort de disposar d’una escola que ens ofereix amplis espais exteriors que ens proporcionen moltes possibilitats diferents d’aprenentatge i també de joc.

Tots els professionals que treballem a l’escola valorem els espais a l’aire lliure, els arbres, les plantes, la sorra… La natura. Volem potenciar-los i per això hem treballat per aconseguir un pati que ens ofereixi racons de joc, espais d’ombra, llocs per enfilar-se, per seure, per “amagar-se”… Fins i tot una aula exterior! Volem tenir estructures, desnivells, alçades, textures… Sempre elaborades amb materials naturals, que convidin a jugar, a imaginar, a crear i a divertir-se.

Volem oferir oportunitats diferents per gaudir i aprendre, perquè en aquests espais, pensats amb tota l’expertesa i el coneixement del que més valoren els nostres nens i nenes, construeixin bons records que els acompanyaran tota la vida.

“Pensant i reorganitzant els espais interiors i exteriors perquè siguin llocs amb identitat, provocadors, amables amb les persones que hi viuen. Espais que convidin a la reflexió individual, a la conversa i als petits encontres, a l’exploració i a l’aprenentatge. L’organització dels espais interiors i exteriors de l’escola, dels temps i dels materials són uns aliats per al canvi educatiu” – Carme Clos i Pitu Fernàndez, El nou safareig