Fa uns mesos vam engegar un nou projecte, l’Espai, i segur que voleu saber-ne més!

Doncs l’Espai és el projecte d’educació No formal de l’escola Pia de Calella. Dins de l’Espai hi ha diverses modalitats i avui us en parlarem d’una d’elles, l’Espai Migdia.

L’Espai Migdia és aquella estona on els infants dinen i gaudeixen d’una estona de lleure amb els companys i companyes que es queden. Tenim un equip de Monitoratge que els acompanya durant aquesta franja, i també són els mateixos que els acompanyen en d’altres estones de l’àmbit de l’educació No formal.

Durant l’Espai migdia dinem plegats. Infantil i primer cicle, cadascú a la seva aula corresponent. Cicle mitjà i superior al menjador en dos torns. Després de dinar, aprofitem els espais que tenim a l’escola i fem joc lliure o activitats dirigides.

L’Espai migdia és un espai que hem creat per acompanyar aquells infants que es queden a dinar a l’escola, i fer d’aquesta estona un lloc de joc i de gaudi.