PROJECTE VELLA QUARESMA, descarrega’t la que t’agradi

//PROJECTE VELLA QUARESMA, descarrega’t la que t’agradi

Ara que ja hem iniciat la Quaresma us expliquem un projecte compartit que fem a l’escola des de l’any 2012.

Cada any l’alumnat de 1r d’Eso és l’encarregat de dissenyar la Vella Quaresma de l’Escola Pia Calella, ho fem en format concurs i a les bases només es demanen 3 requisits: originalitat, 7 cames i portar el logotip de l’escola. Amb aquestes tres premises, les possibilitats són infinites! I així ho demostren els resultats, oferint-nos Velles Quaresmes de tot tipus, edats i formes!
“Serra la vella, un plat d’escudella, serra la velló, un plat d’escudelló″…
Les voleu veure?…

El jurat del concurs, és el professorat i pas de l’edifici de Jovara (secundària i batxillerat), i alguns anys, depenent del calendari, ho és també l’alumnat de 6è de primària i tots aquells que ens visiten el dia de portes obertes.
Un cop seleccionada la Vella de l’any, l’alumnat de primària la rep a l’aula i la pot treballar al seu gust.
Aquest any hi ha dues velles seleccionades perquè només hi va haver 1 vot de diferència entre les dues: 1ª classificada: LaiaCanaleta i 2ª classificada: AbrilTeys. Felicitats a les dues!
Voleu veure totes les Velles que han anat guanyant cada any? Les podeu veure clicant aquí: Velles Quaresmes de tots els anys: us podeu descarregar la que més us agradi i anar tallant una cama cada setmana
2018-10-09T10:44:02+00:00 ESO|