A l’escola Pia atenem els diferents nivells d’aprenentatge dels infants en funció de les seves necessitats, oferint espais que s’adapten a les seves capacitats creatives (artístiques, literàries i científiques entre d’altres).

Amb el Projecte d’enriquiment La Natura a l’Escola, situem a l’infant al centre de l’aprenentatge i n’és el protagonista absolut. Aquest és un projecte transversal que fomenta l’autonomia, l’alta intel·ligència, l’alta creativitat i la motivació. Els reptes que es proposen parteixen de situacions reals existents a la nostra escola i són socialment rellevants.

L’equip d’alumnes és l’encarregat de dissenyar el seu propi itinerari d’aprenentatge i la Directora Pedagògica i la Psicopedagoga els i les acompanyen en tot moment.

Amb reunions quinzenals es van recordant els objectius i es proposen els nous reptes, que a partir d’una planificació de tasques, cada infant exposa a la seva mestra i a la resta de companys i companyes de la classe.

La rebuda que ha tingut aquest Projecte ha estat molt engrescadora i infants, famílies i mestres ens en sentim especialment orgullosos perquè les sinergies que es creen en aquests equips d’edats diverses són altament favorables i ajuden a l’infant a sentir-se part d’un grup que té unes motivacions d’aprenentatge semblants a les seves.

Si voleu saber-ne més us convidem a visitar la nostra escola, aviat farem una exposició dels nostres productes.