Programant robots a primària

En Fèlix Aubets és un alumne de tercer a qui li apassiona la tecnologia. Amb els seus companys van estar programant els robots Zowi. Aquí ens explica com ho van fer:

“A la classe de 3r B durant uns dies tenim dos robots que es diuen Zowi. Aquests robots s’han de programar des d’una pàgina web o una aplicació utilitzant un mètode de programació basat en Logo. Un cop programats, fan la funció que els has dit: avançar quatre passes, girar 90º i avançar quatre passes més.

Per poder-los utilitzar a la classe hem fet servir els Chromebooks de l’escola i hem elaborat un mapa perquè el robot es mogui d’una casella a una altra. D’aquesta manera tots els nens i nenes de 3r el programaran i el mouran per sobre del mapa fent un recorregut per anar d’un lloc a un altre. Per exemple: programar el Zowi per anar de l’escola a casa. Després anirem a compartir l’activitat amb la resta de l’escola.”