Presentació del conte dels Gegants de Calella

/, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Comunitat Educativa, ESO, Portada/Presentació del conte dels Gegants de Calella
Com a escola, participem en totes les accions i esdeveniments municipals que podem. Desenvolupem projectes de servei a la comunitat, voluntariat i participació per fomentar alumnes amb un profund respecte per les persones i l’entorn. Els alumnes d’infantil, primària i 1r d’ESO van fer il·lustracions pel Conte dels Gegants de Calella, un projecte de la Colla de Geganters de Calella, la nostra ciutat.

Ara en shan convidat a la presentació del conte el proper diumengre 15 de setembre, a les 18:30 hores, a la plaça de  l’Ajuntament. Abans hi haurà una xocolatada per tots els nens i nenes.

Ens comuniquen que a la Biblioteca Can Salvador de la Plaça, a partir del 16 de setembre fins al 15 d’octubre, hi haurà l’exposició de les il·lustracions finalistes dels alumnes de les escoles de Calella que han participat en el Conte dels gegants de Calella.