Nominat als Premis Ciutat de Calella pels 200 anys a la ciutat

//Nominat als Premis Ciutat de Calella pels 200 anys a la ciutat

Coincidint amb les diverses celebracions que estem organitzant durant l’any 2019 per commemorar els 200 anys de la presència del’Escola Pia i els 145 de Lestonnac a Calella,  l’escola ha estat nominada pels Premis Ciutat de Calella a la categoria d’entitats juntament amb els Amics del Parc Dalmau, Calella Marxa i els Udols de Foc. Ens encantaria poder rebre el reconeixement per part de tots els calellencs i totes les calellanques. Dos segles no es fan cada dia, oi?

Adjuntem un text breu de presentació per la candidatura:

L’any 1816 s’instal·len a Calella els escolapis. Tres anys més tard es funda la comunitat i s’inicien les classes pels alumnes. L’any 1997, l’aleshores President de la Generalitat, inaugura el nou edifici de secundària i batxillerat en l’antic espai que ocupava l’antic col·legi, permetent a l’escola millorar la qualitat de les seves instal·lacions.
El curs 2007-2008 l’Escola Pia es fa càrrec de l’escola Lestonnac al carrer Sant Pere. D’aquesta manera amplia la seva oferta educativa. Des de llavors oferim un projecte educatiu integral, d’educació infantil a batxillerat.
Sant Josep de Calassanç tenia una missió: educar els nens i nenes que més ho necessitaven.
L’escola de Calella va obrir les seves portes fa 200 anys per cobrir la necessitat educativa d’aquell moment. La finalitat última de l’Escola Pia era millorar el món per fer-lo socialment més just. Avui, seguim treballant, exactament amb el mateix objectiu. A l’Escola Pia tothom hi és benvingut: som una escola oberta, participativa, acollidora, respectuosa i socialment proactiva. Treballem per tal que el nostre alumnat sempre SUMI.

Des del 30 de març i fins a l’11 d’abril podràs votar per escollir els guanyadors del Premi Ciutat de Calella 2019.Ens encantaria poder comptar amb el teu vot.

Quan puc votar i a on?

• De dilluns a divendres, de 09.00 a 14.00 h a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (Ajuntament Vell)
  • De dilluns a divendres, de 16.00 a 20.30 h a la Biblioteca Can Salvador de la Plaça
  • De dilluns a divendres, de 20.30 a 21.00 h a l’Ajuntament de Calella