Aquest any fem una assignatura que es diu “Som periodistes” i l’hem aprofitat per aprendre què és un article i com s’escriu. Aquest és el nostre article:

Els nens i nenes de tercer hem començat un Itinerari nou que es diu “Quins racons podríem visitar de la nostra comarca?”. Estem molt emocionats perquè el producte final d’aquest itinerari és escollir i preparar una excursió que farem amb els companys que faran tercer el curs que ve.

De moment, hem començat a estudiar el Maresme i les seves poblacions, ara ja sabem que en són trenta. També hem après la diferència entre poble, ciutat, comarca i país, fins i tot coneixem els límits de Catalunya, que són: El mar Mediterrani, França, Andorra, Aragó i País Valencià. D’altra banda, hem situat la nostra comarca al mapa i hem conegut la seva capital, Mataró. Ens està semblant un itinerari molt engrescador!!

Quina intriga… A on anirem d’excursió? A les xarxes us acabarem d’informar.

Alumnat de 3r