futbol sala
voleibol
contacte

Aquesta activitat, pensada per als més petits, funciona com una introducció al món de l’esport, desenvolupant les aptituds psicomotrius, estimulant a través de l’entreteniment la disciplina i l’esforç per crear llaços de col·laboració fonamentals en el treball d’equip.

Tot això es durà a terme utilitzant com a vehicle d’interès 4 disciplines esportives bàsiques, que són: el Voleibol, el Futbol, el Bàsquet i la Gimnàstica.

Es treballarà setmanalment cada modalitat esportiva de tal manera que mensual ment s’haurà fet la rotació dels quatre esports. Aquesta metodologia permet mantenir l’interès i motivació dels participants.

A qui va adreçada?

Aquesta disciplina està dirigida a alumnes de P3; P4; P5 i 1r de primària.

Horaris:

Dies i hores d’entrenament segons categoria:

P3 i P4: dimarts de 17:00h a 18:30h.

P5 i 1r: dilluns de 17:00h a 18:30h.

Inscripcions i funcionament:

Cal omplir el full de preinscripció que us adjuntem i presentar-lo a la secretaria de l’Escola Pia abans del 12 de setembre de 2019.

Un cop tancat el període d’inscripció, rebreu informació detallada de l’activitat.

El caràcter formatiu de l’activitat pot contemplar la incorporació de nous alumnes al llarg del curs, tenint en compte un límit màxim de participants.

Els grups es formaran amb un mínim de 8 alumnes i respectant les aptituds de cadascú.

Les activitats s’iniciaran el 30 de setembre i nalitzaran el 12 de juny.

Reunió informativa:

Per tal d’informar a les famílies interessades del funcionament de la secció i dels equips, tenim programada una reunió el 20 de setembre a les 17:00h a la Sala

d’Actes de l’Escola (Carrer Sant Pere núm. 120).

Entrenaments i competició:

• L’activitat es portarà a terme a les instal·lacions de Sant Pere.
  • Després de l’horari escolar els monitors/es recolliran els nens per començar les activitats. (Per berenar recomanem fruita.)
  • Els pares i mares recolliran els nens a les 18:30h a la recepció.
  • Entrenadors/es i monitors/es titulats o amb formació especíca.
  • Coordinador amb titulació.
  • Comptem amb totes les instal·lacions i elements per a un òptim desenvolupament de les activitats.

Preu de l’activitat

La mensualitat de l’activitat es de 25€ (d’octubre a juny) i realitzat per domici

liació bancària