L’expressió corporal és el llenguatge del cos més primitiu que afavoreix al desenvolupament motriu i afectiu dels nostres alumnes.

A les classes d’educació física, hem començat a treballar aquesta disciplina a través dels mandales. Hem proposat als nostres alumnes de 6è que, en grups reduïts, treballin figures simètriques on cada membre de l’equip ha d’esforçar-se per aconseguir la màxima precisió corporal, sincronitzant-se amb la resta. Ells han decidit el vestuari, les formes a realitzar i nosaltres els hi hem proposat una cançó titulada MAD WORLD. Seguint el tempo d’aquesta música, han hagut d’anar canviant d’una figura a una altra de forma harmònica, amb sentit estètic i procurant que tots els membres es moguin alhora.

Quina sorpresa hem tingut quan hem vist que els nostres alumnes s’han esforçant tant i tant per fer-ho així de bé!