L’Escola Pia de Calella amb la Marató de TV3

/, ESO/L’Escola Pia de Calella amb la Marató de TV3

FEM VOLAR L’OCELL! 1 origami 1 euro

T’apuntes amb nosaltres a fer volar tants ocells fets de papiroflèxia com poguem carregats de desitjos i col·laborant amb La Marató de TV3?

A l’escola ens hem apuntat a la campanya 1 origami 1 euro: per cada origami (papiroflèxia en japonès) que els fem arribar a les oficines de la Fundació Mútua General de Catalunya, farà un donatiu d’1 euro a La Marató de Tv3.

1 origami? 1 grua? Per què?

Hi ha una antiga llegenda japonesa, “Senbazuru”, que diu que a qualsevol persona que faci 1.000 grues de paper li serà concedit un desig. Recollint l’esperit d’aquesta història, la Fundació Mútua General de Catalunya ha creat la iniciativa “1 origami 1 euro“, amb la finalitat de compartir aquest desig solidari amb tota la societat. Clica aquí per a saber-ne més.

A lescola, el dia 27 de novembre celebrem Sant Josep de Calassanç i rebrem els voluntaris de La Marató per a fer-nos una xerrada, Aprofitarem també aquest dia per a fer l’activitat «FEM VOLAR LA GRUA CARREGADA DE DESITJOS»: Entre tot l’alumnat de secundària, farem tantes grues de paper com poguem, hi escriurem un desig, i les farem arribar a la Fundació Mútua General de Catalunya.

T’apuntes a la campanya amb nosaltres?

Des d’aquí fem una crida a totes les famílies, antics alumnes i amics de l’escola per tal que ens ajudeu a fer arribar el màxim nombre de grues de paper. Ens podeu portar les grues tant a l’escola de Sant Pere (infantil i primària) com a Jovara (secundària i batxillerat), i teniu temps fins el 10 de desembre.

Ens ajudeu? Només necessiteu un paper quadrat i una mica de paciència. Aquí hi trobareu els enllaços de les instruccions, un video tutorial i fins i tot papers que podeu pintar per a després poder fer les grues de papiroflèxia (encara que es poden fer amb qualsevol paper).

Instruccions

Video Tutorial

Papers

Segur que entre tots farem Volar molts desitjos!

2018-12-03T15:32:35+00:00 Comunitat Educativa, ESO|