Les noies també poden ser enginyeres

//Les noies també poden ser enginyeres
En Quim Marès, tutor d’ESO i  un dels científics de la casa,  ens fa arribar aquesta breu noticia que s’escau com anell al dit a les necessitats de la nostra societat:
Seguint en la nostra línia de treball per afavorir la igualtat,  volem motivar als nois com noies de la nostra escola per tal que puguin decidir el futur que volen, independentment del seu gènere. Per això creiem important que els nostres alumnes puguin tenir referents femenins de professions que  tradicionalment les exercien més els homes, com és el cas de les enginyeries.
Seguint aquesta filosofia, aquest dilluns els companys de 3r de la ESO han tingut la visita d’una enginyera de la universitat de Girona que els ha fet una xerrada explicant què vol dir treballar d’enginyer, i motivant les vocacions cientifico-tècniques a tots i totes els/les alumnes. La Berta Llenas Casellas és Tècnica en Atracció Talent pel Patronat  de la Politècnica de la Universitat de Girona.
2018-10-24T09:07:58+00:00 ESO|