Un any més s’acostava la festa de la Castanyada, i l’ombra de la pandèmia enfosquia algunes activitats com l’elaboració de panellets, el túnel del Terror o menjar castanyes al pati de l’escola. L’equip de mestres volíem que els nostres nens i nenes poguessin gaudir d’aquesta diada, això sí, respectant les mesures de seguretat.

I, dit i fet, divendres 30 d’octubre al matí, la nostra escola respirava un ambient festiu. Tots els alumnes des d’Infantil fins a Primària van fer diferents activitats artístiques: pintura, collage, ceres… Amb elles van decorar les aules i els passadissos del col·legi. També ens van visitar la bruixa i la castanyera. Ens van explicar, que sempre per aquestes dates visiten els nens i nenes de Catalunya.

A la tarda l’escola es va omplir de castanyers, castanyeres, bruixes, monstres, fantasmes… Com a cloenda, les mestres d’anglès van preparar un joc súper divertit i van regalar un petit obsequi.

Realment, va ser una festa diferent i vam aconseguir omplir la nostra escola de festa, creativitat i alegria.