/, Portada/Itineraris d’aprenentatge amb campanya de recollida d’aliments. Fomentant la consciència social i les matemàtiques aplicades.

El projecte SUMMEM que desenvolupem a l’escola des de fa anys es caracteritza pel treball cooperatiu i els itineraris d’aprenentatge.

Els itineraris són projectes en els que es treballen integralment diverses assignatures que s’inicien a partir d’una pregunta. En aquest cas els alumnes de sisè es van plantejar: “Qui diu que les matemàtiques són avorrides?” i a partir d’aquí, amb la voluntat de servei i responsabilitat social que ens agrada promocionar, els alumnes van dissenyar i organitzar una campanya de recollida d’aliments amb l’assessorament de Càrites que ha superat les expectatives inicials.

Tot seguit compartim amb vosaltres tres documents que representen la feina feta: la carta d’agraïment de l’equip directiu a totes les famílies, una mostra de la carta d’agraïment que han escrit els alumnes als supermercats col·laboradors i un vídeo en que els alumnes plantegen estratègies matemàtiques per a fer el recompte dels aliments recollits.

Estimades families, us volem transmetre l’orgull que ha estat per a nosaltres la campanya de recollida d’aliments que han liderat els vostres fills i filles, juntament amb els seus tutors i tutores. S’han implicat, s’han esforçat i han dedicat totes les energies per aconseguir el que s’havien proposat. Això diu molt d’ells i elles i també de vosaltres, famílies!

Ens enorgulleix pensar que tota la feina que fem de forma conjunta dona fruit. Gràcies al SUMMEM i al foment de l’acció social que treballem a l’escola ajudarem a moltes famílies a superar un moment de dificultat. Moltes, moltes gràcies.

2019-03-04T14:03:36+00:00 Cicle Superior, Portada|