Fem parelles cooperatives a P3!

/, Infantil, Portada/Fem parelles cooperatives a P3!

La Cristina i la Marta, tutores de P3, ens expliquen com treballen les parelles cooperatives.

A P3 hem iniciat l’aprenentatge cooperatiu formant parelles fixes entre els nens i nenes de la classe per tal d’ajudar-nos entre nosaltres.

Treballar en equip no és senzill. D’adults, sovint apareixen conflictes amb els companys de feina o les amistats que cal saber gestionar. Per això, conscients de la importància del treball en equip, ja el comencem de ben petits amb aquestes parelles.

Amb les parelles cooperatives potenciem, entre d’altres coses, l’espera i el respecte, però sobretot la importància d’ajudar-nos els uns als altres per obtenir millors resultats. Per exemple, a l’hora de fer un dibuix, posar-nos la bata, fer un trencaclosques o fer seriacions.

De cara a P4 aquestes parelles ja es convertiran en equips de treball de 3 o 4 alumnes. Tot el treball previ fent diferents activitats de cohesió de grup, ens ha facilitat la formació de les parelles i seguint fent aquest tipus d’activitats, podrem acabar fent els equips més adequats, que permetran treure de cada alumne el millor d’ell.

Voleu saber-ne més? Us convidem a visitar-nos!

2019-02-19T12:31:03+00:00 Comunitat Educativa, Infantil, Portada|