Eucaristia familiar de final de curs

//Eucaristia familiar de final de curs
El dijous 5 de Juny vam celebrar la darerra Eucaristia Familiar i els nostres alumnes dels grups Mou-te van tenir un protagonisme especial. Vam aprofitar per acomiadar l’etapa Mou-te de primària als alumnes del grup de 6è amb la primera entrega de Fulards Mou-te amb ells i els seus monitors veterans. Va ser una celebració plena de moments molt especials, amb textos plens de paraules i agraïments, fotografies que explicaven tots aquelles activitats que hem viscut junts i cançons que ens han acompanyat durant aquest curs.
L’equip de Pastoral ja treballa per concretar la campanya de Pastora del curs vinent i esperem molta més participació en aquestes celebracions familiars que ens permeten compartir valors i sentir-nos Escola Cristiana.

Fins el proper curs i bon estiu!!!
2014-06-17T17:27:00+00:00 Mou-te!|