Després d’aquest pont tan llarg… els nens i nenes de P3 hem fet la primera sortida. Aquesta excursió ens ha permès fer una descoberta del nostre entorn més proper i gaudir de la natura. Les mestres i els mestres hem pogut veure com els nens i nenes s’expressaven i es comunicaven fora de l’escola. Com es feien preguntes i exploraven l’entorn.

Hem anat al Parc Dalmau, primer hem jugat als gronxadors, hem fet jocs i després hem pujat fins al Pati de l’Os on hem trobat un seguit de pistes que ens han servit per trobar els Tions. Els nens i nenes estaven entusiasmats, cridaven d’emoció i la curiositat els movia amunt i avall.

A l’hora de dinar hem pogut compartir una estona menjant i conversant com d’emocionant ha sigut trobar els Tions. Ben dinat hem gaudit d’una estona de joc lliure i després hem tornat a l’escola.

Ha sigut un dia carregat d’aventures i emocions, ens ho hem passat genial!