A començaments d’any es va  iniciar el procés per escollir els nous delegats i delegades de 4t. Cada classe havia d’escollir dues persones delegades, amb les mateixes funcions, drets i deures. Es buscava que  els dos perfils elegits representessin la diversitat de la classe (gènere,  diversitat cultural, diversitats funcionals…).

Primer de tot es va explicar què volia dir ser delegat/ada i que implicava sobretot, representar el grup classe i fer-ne arribar l’opinió a les diferents instàncies de l’escola: coordinació i direcció.

Durant una setmana, l’alumnat que es va presentar, va intentar convèncer als seus companys/es perquè li oferissin el seu vot.

La tarda de les eleccions va ser un moment de nervis i il·lusió, i després de dues voltes es va escollir la delegada i el delegat de cada 4t.

Els resultats van ser els següents:

4A- Mauro Caballero i Sofía Castillo

4B- Álvaro Caballero i Thais Ovelar