En Pere Clos, és el coordinador del servei de menjador de l’escola. Li hem demanat que ens expliqui breument algunes de les característiques del seu funcionament:

“El nostre servei de menjador està format per l’alumnat que es queda diàriament, el monitoratge, el monitoratge de pràctiques, el coordinador de menjador, la coordinadora d’activitats i les cuineres, que són personal del Grup Serhs Food. Actualment estem cuinant a la nostra pròpia cuina diferents tipus de menús per cobrir les diverses necessitats de l’alumnat: menú sense ou ni peix, sense carn, sense fructosa, sense sorbitol, sense gluten i sense lactosa. Podeu consultar tots els menús a la web.

El servei de menjador no només consta de l’àpat en qüestió. Un cop menjats, els alumnes disposen d’activitats organitzades pels monitors fins a l’hora de tornar a classe, a les tres de la tarda. Per qualsevol dubte o consulta, no dubteu a posar-nos en contacte directament amb mi, en Pere Clos.”