El nou tàndem directiu d’educació Infantil i Primària

//El nou tàndem directiu d’educació Infantil i Primària

La Marta García i l’Anna Brunet formen el nou tàndem directiu de l’escola d’infantil i primària. Els hem demanat si podien escriure unes línes de presentació per la web de l’escola i aquí les teniu:

“Quan la Marisa ens va proposar compartir la Direcció del centre des de P3 fins a 6è, d’entrada ens va fer una mica de vertigen per tot el que implicava, però el fet de formar equip amb una companya va fer-ho tot molt més senzill. Ràpidament vam veure que entre nosaltres dues hi havia molta connexió i que ens entendríem molt bé. Durant els primers dies vam rebre moltes mostres de suport dels i les nostres companyes i ens vam sentir molt ben recolzades per poder encarar aquesta aventura. Cada nou curs ens ofereix una oportunitat per afrontar nous reptes amb il·lusió i passió per la nostra feina. Nosaltres n’hi posarem molta i sabem que l’equip educatiu també. Aquesta pinya que formem totes les persones que treballem a l’escola no està complerta sense la participació de totes les famílies. Us animem a fer aquest coixí més gran i fort perquè els nens i les nenes se sentin ben acompanyats i acompanyades. Us volem desitjar un bon curs i recordar-vos que les portes de l’escola estan sempre obertes pel que necessiteu.”

2018-10-16T10:31:13+00:00 Infantil|