El menjador de l’escola està en plena transformació!

//El menjador de l’escola està en plena transformació!

Durant l’estiu l’equip de monitors i monitores de l’escola ha treballat de valent per millorar l’estructura i el funcionament del menjador. A partir d’aquest curs s’ha iniciat un nou projecte amb moltes ganes i motivació.

Les nenes i nens del nostre centre durant les dues hores de menjador gaudeixen d’un espai tranquil per dinar, conjuntament amb les monitores que els acompanyen i els seus companys. Torns de 13h a 14.30h omplen el nostre menjador i els grups gaudeixen d’un ambient tranquil, aprenen a estar a taula i a utilitzar els estris per menjar. En acabar el seu torn, corren a rentar-se les dents i després un horari els marca quina activitat faran.

Hi ha dies que toca taller o l’hora del conte, d’altres jocs de pilota o esports, i un dia a la setmana juguem a l’ordinador i a jocs de taula. Les hores del menjador passen molt ràpid i això és gràcies a les ganes que posa tot l’equip de monitores.

Us anirem informant de com ens va a l’hora de menjador!

2018-11-16T12:22:14+00:00 Comunitat Educativa|