Aquest curs hem començat l’assignatura d’alemany amb moltes ganes i moltes novetats.

En primer lloc, els alumnes i les alumnes ja poden aprendre la llengua des de primer fins a tercer d’ESO ininterrompudament a cada curs. A primer, poden triar la matèria el primer o el segon trimestre, per provar si els agrada, i el tercer trimestre, per continuar.

Però a més a més, l’altra gran novetat d’enguany és que hem entrat en contacte amb l’escola alemanya Erich-Kästner-Gesamtschule, a Bünde, Baixa Saxònia. Encara ens estem coneixent, però estem tots molt emocionats, alumnes i professores, per veure on ens porta aquesta nova relació. Començarem presentant-nos i intercanviant correus. I qui sap si la nostra relació virtual es convertirà en un intercanvi més… Real? I per demostrar-vos què bé que es comuniquen ja els nostres alumnes, aquí us mostrem els vídeos de presentació que hem fet per a l’escola alemanya.

Esperem que us agradin. Viel Spaß!