L’Ajuntament de Calella ha organitzat tallers adreçats als alumnes de 6è de primària per informar dels perjudicis del tabac.

El programa formatiu ha consistit en dos tallers: el primer impartit pel Dr. Mengíbar, metge pediatre, s’ha centrat més en els riscos i les malalties associades que comporta el consum de tabac; el segon taller impartit per Mar Latorre, coordinadora del Programa Inter-municipal de Drogodependències, s’ha centrat en cercar habilitats per saber dir “no” quan els ofereixen tabac,  la pressió del grup i les raons per les quals no s’ha de començar a fumar.

Els alumnes de 6è de Primària de les escoles de Calella vam participar en aquest concurs, que consistia en la gravació d’un petit curt o anunci que podria formar part d’una campanya antitabac i un jurat ha decidit quins han estat els millors.

El primer i segon premi ha estat per l’Escola Freta i el tercer premi pels alumnes de l’Escola Pia. Es poden veure aquets vídeos finalistes en el següent enllaç: https://youtu.be/TRERVkx5hxA

Felicitats a tots els alumnes de 6è pels vídeos presentats en el concurs i especialment als guanyadors del premi: Sergio García, Ivan López, Aleix Palma i Àlex Prófumo.