Com celebrarem els 200 anys de l’Escola Pia a Calella i els 145 de Lestonnac?

/, Portada/Com celebrarem els 200 anys de l’Escola Pia a Calella i els 145 de Lestonnac?

Amb la voluntat d’obrir les portes a la ciutat i fomentar la participació de les famílies i el retrobament d’ex-alumnes de les dues institucions, el programa d’actes de commemoració s’allargarà durant quasi 6 mesos. 200 anys no es celebren cada dia i l’escola ho vol fer de diferents maneres i moments:

El primer esdeveniment serà el proper 28 de maig. L’escola organitza una jornada esportiva pels alumnes de sisè i primer d’ESO de tots els centres educatius de Calella. En aquesta jornada no competitiva i de convivència, els nens i nenes podran escollir entre diverses activitats: handbol, paddle, tennis taula, atletisme, esports nàutics, zumba i volei platja entre altres.

Al mes de juny, l’escola convidarà a totes les llars d’infants i alumnes de P3 de tots els centres educatius de Calella a un concert de la Dàmaris Gelabert.

El Dissabte 14 de setembre és la data per l’acte institucional que comptarà amb la participació de personalitats reconegudes d’ambdues institucions i de la nostra ciutat que han estat vinculades a l’escola.

Durant el mes d’octubre, l’escola del carrer Sant Pere serà la seu d’un Escape Room multitudinari on grups de familiars o amistats de qualsevol edat hauran d’intentar resoldre plegats una sèrie d’enigmes i misteris per tot l’edifici.

Per concloure la commemoració, durant el mes de novembre i portant un pas més enllà el nostre habitual tunel del terror, l’escola acollirà una nit terrorificament divertida plena de sorpreses pels grups d’amics i amigues més valents.

Cal recordar que tots aquests esdeveniments seran públics i oberts a qualsevol persona interessada. Per poder garantir el bon desenvolupament de les activitats o l’aforament específic, es publicaran al web de l’escola i a les xarxes socials formularis d’inscripció quan sigui necessari.

2019-05-08T09:15:59+00:00 Comunitat Educativa, Portada|

Un comentari

1. […] Com us va explicar fa uns mesos,  aquest any 2019, commemorem ls seus 200 anys d’història a Calella i aprofitem  l’ocasió per celebrar els 145 anys de presència del Col·legi Lestonnac a la ciutat. El dia 14 de setembre, a les vuit del vespre, farem un acte institucional a l’edifici del Carrer Sant Pere, 120. Estem preparant un acte molt especialen el que vosaltres, sereu els protagonistes. […]

Els comentaris estan desactivats.