S’ha inciat el període de preinscripcions. A continuació us informem sobre el procediment a seguir…

Heu d’accedir al web Preinscripció 2021-2022 de la Generalitat de Catalunya. Hi ha dues maneres de fer la sol·licitud, en totes dues us caldrà el codi de la nostra escola: 08015120.

1. SOL·LICITUD ELECTRÒNICA: Mitjançant certificat digital com, DNI electrònic, Cl@ve, IdCat. Si no es disposa de cap certificat, en podeu generar un de forma fàcil, l’idCat Mòbil, us expliquem com. Cal complir els requisits següents:
    1. Ser major de 16 anys
    2. Disposar de DNI/NIE/Passaport/Doc identificador d’un país de la UE o targeta de residencia comunitària
    3. Disposar d’adreça de correu electrònic i un telèfon mòbil a efectes d’identificació i contacte
    4. Targeta sanitària per la teva identificació

Accediu a l’adreça https://idcatmobil.seu.cat/  i trobareu les instruccions pas a pas com fer-ho.

Per utilitzar l’idCAT Mòbil només cal introduir el número de document d’identitat i el número de telèfon mòbil en el web on calgui identificar-se electrònicament per fer un tràmit. Tot seguit es rep un missatge al telèfon, que conté una clau d’accés per introduir-la en el web. En aquest cas, al tràmit de sol·licitud de preinscripció.

Una vegada identificats, caldrà entrar el número d’identificació de l’alumne/a a RALC (excepte alumnat de P3) que us proporcionarà l’escola o està matriculat per poder recuperar les seves dades personals i acadèmiques, omplir les preferències i enviar la sol·licitud. En la majoria de casos no caldrà fer res més ni adjuntar cap tipus de documentació, donat que s’haurà fet l’intercanvi de validació de les vostres dades amb totes les administracions implicades.

1. SOL·LICITUD EN SUPORT INFORMÀTIC: Caldrà identificar l’alumne/a amb el seu núm d’identificació d’alumne RALC (excepte alumnat de P3) i omplir el formulari, a l’enviar-ho es farà l’intercanvi de dades amb les administracions implicades i adjuntar escanejada o fotografiada la documentació d’identificació i filiació (DNI, llibre de família, etc), juntament amb la que al·legueu a efectes del barems i que no s’hagin pogut validar.

Videotutorial: com s’ha de fer la preinscripció?

El codi de la nostra escola és 08015120

La Vanesa Abellán és la persona que acompanya les famílies durant el procés d’incorporació a l’escola. Us ajudarà a resoldre qualsevol mena de dubte que tingueu.

La Vanesa Abellán es la responsable d'acompanyament a les famílies

Des de l’Escola garantim les condicions d’equitat del procés i l’atenció a les famílies que puguin necessitar-la. No dubteu en fer-nos qualsevol consulta que us permeti prendre la millor decisió.

Descobreix l'escola des de casa!