Chromebooks Primària (2021-22)

Alumnat de l'escola utilitzant Chromebooks

A 5è de primària s’inicia el projecte 1×1. Cada alumne disposa d’un ordinador Chromebook d’ús personal. Aquest dispositiu es continua fent servir a l’etapa d’ESO.

Aquí teniu la informació per tal de donar-vos a conèixer el dispositiu i el mètode d’adquisició. L’escola facilitarà l’adquisició d’aquest ordinador que serà propietat de l’alumne i les famílies.

El proveïdor ofereix a les famílies l’opció de finançar a 6 o 11 mesos la compra de l’equip. Si voleu fer la sol·licitud de finançament, en comptes de fer la compra a la botiga online, haureu de fer la sol·licitud abans del 16 de juliol seguint les instruccions de l’enllaç. Per a qualsevol dubte, podeu trucar al telèfon de Flytech S.A. 932.655.462.

Sempre que sigui possible, us recomanem que agafeu l’ Extensió de garantia i cobertura de danys accidentals a 4 anys, això us permetrà tenir cobert l’equip durant la seva vida útil.

El preu de l’ordinador és de 370,14 € (IVA inclòs). La compra s’ha de fer a la botiga online de Flytech, seguint el tutorial de sota, abans del 19 d’agost. En el moment de registrar-se a la botiga és molt important indicar el codi d’escola correctament, el codi d’escola per comprar l’ordinador de primària és el 055

Els representants de Flytech vindran a l’escola a lliurar els ordinadors. És necessari que les famílies vingueu a recollir-los amb el resguard de compra que haureu rebut en fer la comanda per tal de verificar les dades i poder-vos fer la factura que servirà com a garantia de l’aparell. Els ordinadors ja portaran incorporats els programes necessaris per treballar.

Chromebooks personals…

Seguint el projecte de desenvolupament de competències digitals, l’alumnat de cinquè de primària haurà d’adquirir un Chromebook pel curs vinent… Per a fer-ho, l’Escola Pia de Catalunya proposa:

L’aparell òptim!

Hem estat avaluant diversos ordinadors portàtils i negociant amb les empreses per obtenirel millor servei per alumnes i famílies. Creiem que les condicions més adients ens les proporciona l’empresa Flytech, que serà l’encarregada de subministrar el model ACERChromebook R853TA, amb 2 anys de garantia (ampliables a 4) a totes les escoles del’Escola Pia de Catalunya.