//Calidoscopi, un projecte de tots i totes els qui estimem l’Escola Pia. T’hi apuntes?

Què és el Calidoscopi?

És un projecte transversal de marca, cultura i identitat corporativa que engeguem aquest setembre i que durarà prop de 2 anys. Busca que el nostre projecte sigui més fort, cohesionat i participatiu.

A qui convidem a participar?

A tots i totes els que estimen l’Escola Pia de Catalunya i tenim vincle amb ella a través de les seves escoles (alumnes, antics alumnes, famílies, educadors, personal administració), fundacions (voluntaris, treballadors, usuaris…), grups de lleure (monitors, antics monitors), comunitats, proveïdors… A tots i totes els que vulguin participar.

Què volem?

Fer una fotografia de la nostra institució (de la diversitat de la mateixa, d’allò que compartim i d’allò que no, del coneixement que tenim de qui som i el que fem).

Més informació del projecte Calidoscopi aquí.

2018-10-29T15:49:18+00:00 Comunitat Educativa|