Estem tots, d’acord. La situació en la que estem no ens agrada. Ens ha calgut adaptar-nos-hi… Ja fa uns dies us explicàvem de quina manera va augmentar el tràfic digital de les eines que utilitzem a l’escola durant la primera setmana del confinament, sobretot les videoconferències. A batxillerat, a l’endemà les classes ja seguien telemàticament, la Ivet Conesa i la Carlota Hernández ens ho explicaven en aquest crònica. El tràfic ha seguit pujant, sense parar,  i les videoconferències es van introduint a totes les etapes educatives progressivament, segons l’autonomia i competència digital dels alumnes. En el vídeo, hem recollit alguns moments habituals del que el confinament ens permet fer: “L’escola a casa”.