Des de l’Escola Pia de Calella volem mostrar l’agraïment més sincer a les diferents empreses que aquest any han col·laborat amb el Programa de Diversificació Curricular (PDC) de 4t ESO,  permetent al nostre alumnat realitzar estades en empresa.

Aquesta iniciativa té com objectiu promoure l’autonomia dels nois i noies que participen al programa, amb una funció essencialment orientadora per apropar als alumnes a la realitat del món laboral.

Aquest petit tastet del món laboral, permet posar en pràctica un seguit de procediments, habilitats i actituds generals que són indispensables per a la seva adaptació al món laboral futur (assistència, puntualitat, curiositat, creativitat, afany de superació, capacitat de treball individual i en grup, etc.)

Consisteix bàsicament en un període de permanència de l’alumnat en una empresa, d’aproximadament 10h setmanals, en funció de les necessitats i possibilitats de l’empresa. Durant l’estada l’alumne pren contacte amb un camp professional vers el qual se sent motivat i, això li permet enfocar millor el seu projecte de futur acadèmic i professional.

Ofereix a l’alumnat la possibilitat de conèixer l’estructura organitzativa d’una empresa i el seu dia a dia. També ajuda a identificar les capacitats pròpies referides al món laboral per tal d’establir el seu itinerari formatiu i professional d’acord amb els seus interessos.

Col·laborar en la formació de joves no és una tasca senzilla, però sí molt necessària. Les persones que acullen alumnat d’aquestes edats mostren un compromís amb la societat que cal valorar i que diu molt, dels seus valors i de  les empreses que lideren. Des del seu àmbit ajuden a millorar el món.

És per això que agraïm profundament l’esforç i la implicació de les diferents empreses i dels treballadors i treballadores que hi han participat.

• Taller mecànic Innova (Pedro)
  • Pintors Albert i Jordi
  • Taller mecànic World Auto (Fernando)
  • Estètica Kalma (Sara i Silvia)
  • Escola Pia primària ( Gerard, Laura, Joan i Quim)
  • Champanillo (Adrià i Xavi)
  • Escola Pia secundària ( Marc i Vanesa)
  • DK Barber (Daniel)

Empreses col·laboradores:

Consulta les nostres xarxes socials per veure què i com treballem…

Tens algun dubte? Posa’t en contacte amb nosaltres!

Posa't a prova!