1061 euros per la Marató de TV3

/, Comunitat Educativa, ESO/1061 euros per la Marató de TV3

A l’escola ens hem apuntat a la campanya #1Origami1Euro organitzada per la Fundació Mútua General de Catalunya. Per cada origami (papiroflèxia en japonès) que els hem fet arribar a la seva oficina de la Fundació farà un donatiu d’1 euro a La Marató de Tv3.

Vam iniciar la campanya el dia 27 de novembre celebrant Sant Josep de Calassanç fent l’activitat «FEM VOLAR LA GRUA CARREGADA DE DESITJOS»: Tot l’alumnat de secundària, vam fer tantes grues com vam poder…

I aquí no es va acabar, va ser l’inici d’un camí per a aconseguir un objectiu! Aconseguir arribar als 1000 origamis. El mateix dia 27 en vam fer 550, després vam demanar col·laboració a les famílies i als alumnes de Dibuix Tècnic de Batxillerat … cada dia s’omplien més les caixes de grues! L’alumnat aprofitavem totes les estones que podiem per a fer-ne de tots colors i de totes mides. Fins i tot vam aconseguir batre un récord de la grua més petita: primer va ser en Quian Jing de 4 , i després la Júlia Gómez de 2n.

Un cop fet el recompte final, el dia 12 vam entregar 1061 origamis a la Fundació Mútua General de Catalunya. Repte superat!!!

Així doncs, Escola Pia Calella, hem contrubuït a fer un donatiu de 1061 euros per La Marató de Tv3 2018, per la investigació del càncer.

La Fundació ha muntat un vídeo amb tots els clips que els hem enviat i els han penjat al blog de la campanya:

2019-03-01T10:31:28+00:00 Batxillerat, Comunitat Educativa, ESO|