Serveis 2018-03-23T16:35:22+00:00

Aquest són alguns dels serveis addicionals que us oferim:

• Acollida matinal: servei de 8 a 9 del matí a l’edifici d’infantil i primària
  • Menjador amb cuina pròpia: per tots els alumnes. Menjar elaborat en la cuina del centre, sala de descans i activitats dirigides per monitors
  • Comunicació i xarxes socials: trobareu tota la informació que us calgui a la web de l’escola i presència de l’activitat setmanal a diverses xarxes socials
  • Blocs educatius: les nostres finestres del treball a les aules. Permeten interactuar a l’alumnat i que els pares coneguin què treballem a l’aula.
  • Activitats extraescolars culturals: oferta flexible adaptada a les diferents etapes.
  • Activitats extraescolars esportives: amb més de 140 esportistes de totes les edats, potenciem les activitats esportives de multiesport, volei i futbol sala. Disposem d’un fantàstic pavelló esportiu a l’edifici de Jovara.
  • Casal d’Estiu: amb més de 350 participants, organitzem cada estiu el nostre Casal de finals de juny a setembre. Es caracteritza per un projecte educatiu molt engrescador on es barregen activitats educatives i del lleure.
  • Grups Mou-te: tots els dijous de 17 a 18:30, els grups Mou-te treballen l’amistat, el compromís i l’enriquiment personal i cristià amb activitats diverses adaptades a l’edat.

Si necessites comprar roba de l’escola, ja ho pots fer ONLINE !

Botiga Online