PIA&GO: la proposta d’energia solidària de l’Escola Pia de Catalunya

//PIA&GO: la proposta d’energia solidària de l’Escola Pia de Catalunya

Benvolgudes famílies, encetem un nou curs amb un gran repte col·lectiu: la PIA&GO 2018, la cursa saludable i solidària, la gran festa de tota l’Escola Pia de Catalunya. Serà el diumenge 28 d’octubre, a Caldes de Montbui, i l’objectiu d’aquesta segona edició és superar-nos sumant quilòmetres a favor de joves en risc d’exclusió social. Hi esteu convidats tots els amics i amigues de l’Escola Pia Catalunya: famílies, alumnes, antics alumnes, personal, col·laboradors… Podeu participar-hi corrent, caminant, a través del KM0, com a voluntaris, o acompanyant-nos i gaudint de l’ambient.

Aquest any volem arribar als 20.000 km i als 1.500 participants!! I per això ens cal la màxima implicació! Com a novetat, entre d’altres, aquest any us hi podeu inscriure per equips. També busquem voluntaris i empreses que vulguin col·laborar en aquest gran projecte que converteix un hàbit saludable en una gran acció solidària. Ja us podeu INSCRIURE a través de la WEB  i seguir-nos a les nostres xarxes socials: al grup de Facebook de la PIA&GO o a través de Twitter @PIAandGO (https://twitter.com/piaandgo)

També podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través del mail piaandgo@escolapia.cat.

Continuarem informant!

2018-10-15T09:48:18+00:00 Comunitat Educativa|