Vida de l’escola

GRUPS MOU-TE: Activitat, d’una hora setmanal, adreçada a alumnes de 3r de Primària a 4t d’ESO. Es pretén fomentar el treball en grup i la sensibilitat social i oferir una manera de veure les coses des dels valors cristians.

CAMPANYA TUTORIAL: Cada any l’activitat tutorial té un lema compartit per tota l’escola. El lema es tria sempre per ajudar-nos a treballar els valors.

CELEBRACIÓ DE LES FESTES POPULARS: A l’escola tenen ressò les diferents festes de l’any: Castanyada, Nadal amb els Pastorets i el Tió, Carnestoltes, Sant Jordi, Sant Josep de Calassanç, Festa de final de curs de 6è d’EP, Revetlla d’estiu, etc.

EUCARISTIA FAMILIAR: Un dia al trimestre a l’escola se celebra una missa destinada a tota la comunitat educativa.

CONFERÈNCIES PER A PARES: Organitzades per l’AMPA, s’ofereixen conferències sobre temes d’interès, des del punt de vista educatiu, cultural o social.

L'ESPIA: Revista escolar que ens permet donar a conèixer la vida de l’escola i ser un espai d’intercanvi d’opinions. ( Freqüència 2 espies digitals i un anuari a final de curs)

LA REVETLLA: La festa de l’escola i que celebrem el primer divendres de juny (tarda/nit). Activitats, jocs, música, ball adreçada a tota la comunitat educativa.