ELS BONS DIES D’INFANTIL I PRIMÀRIA

Benvolguts pares i mares, com ja sabeu, a l’escola d’infantil i primària llegim als vostres fills uns contes o frases amb reflexió per treballar diferents valors com la solidaritat, la generositat, l’empatia… L’objectiu de tots aquests contes és ajudar als nens i nenes a formar-se com a BONES PERSONES.
A continuació us deixem els contes d’aquest trimestre.
EDUCACIÓ INFANTIL
En aquest cicle llegim un conte cada mes.
  • Perquè t’estimo tant
Descripció: l’Osset sap moltes coses però algunes no les entén molt bé. Per això fa preguntes a la seva mare. Però la resposta a la pregunta més important sí que la sap.
  • L’ aranyeta de Betlem

Descripció: petits i grans podran compartir un viatge d’aventures per aquelles històries de sempre que no han perdut vigència i que conserven, tot i el pas del temps, l’encant dels relats clàssics. Deixeu-vos emocionar pels contes de tota la vida, per la màgia encomanadissa d’un univers imaginari que no deixa indiferent cap lector.

Recull de les reflexions que es treballen cada setmana a l'escola de Secundària