Galeries fotogràfiques de la Festa Fi de Curs 2017/2018

/, Primària, Secundària/Galeries fotogràfiques de la Festa Fi de Curs 2017/2018

Ens agrada que durant el curs, petits i grans es trobin per conviure plegats. A la Festa Fi de curs d’ahir ho vam tornar a fer. A les vuit del matí els alumnes de secundària i batxillerat ja es preparaven per fer esports o anar de voluntaris a les activitats que s’havien preparat pels menuts. A la tarda els alumnes de cinquè van aconseguir superar les 100 donacions de sang a la campanya conjunta que fem des de fa anys amb el Banc de Sang i Teixits. A partir de les 17 hores, el pati de l’escola es va començar a omplir de gent per participar a la festa de l’AMPA: jocs diversos, inflables, música i actuacions es van allargar fins a mitjanit. Us oferim aquestes dues galeries  amb fotografies i algun vídeo. Moltíssimes gràcies a tots per acostar-vos a la festa!

2018-06-02T09:15:49+00:00 Infantil, Primària, Secundària|