Festa de fi de curs i campanya de donació de sang

/, Primària/Festa de fi de curs i campanya de donació de sang

Esperem que a aquestes alçades ja esteu al corrent de la festa fi de curs que l’AMPA de l’escola està organitzant. Si ens seguiu a Facebook, Instagram o Twitter, probablement ja heu vist material fet pels alumnes per promocionar la Setena Campanya de Donació de Sang amb el Banc de Sang i Teixits de Catalunya. Ens fa especial il·lusió que els hagi agradat el vídeo de l’Alexis, l’Eriagna i en Sergi. De fet, n’han fet referència a les seves xarxes:

Per altra banda, l’Aina, l’Arnau, en Víctor i l’Amir de segon han estat treballant els mitjans de comunicació i han redactat la següent noticia:

L’Escola Pia celebrarà la festa de fi de curs. El dia triat serà divendres 1 de juny des de les 17 hores fins les 24 hores.
La festa estarà al pati gran de l’escola de primària que estarà ple d’inflables, pintacares, mini discoteca i cantarà en Roger Canals.
Tota l’Escola Pia nens, nenes, pares, mares i professors estan convidats. Perquè acabem el curs i el volem acabar amb un bon somriure.

2018-05-30T17:49:41+00:00 AMPA, Primària|