Com podem fer arribar un regal a una persona que viu a Anglaterra?

//Com podem fer arribar un regal a una persona que viu a Anglaterra?

Les tutores de P5 de l’escola: l’Anna Brunet, l’Ade Moreno i la Mina Moreno, ens parlen del darrer IA que han realitzat els seus alumnes. Un IA o Itinerari d’aprenentatge és un projecte on es treballen conjuntament tota mena d’assignatures i és uns dels elements característics del SUMMEM:

A P5 portem dos cursos treballant seguint la metodologia del projecte SUMMEM. Quan vam començar a P4 no podíem pensar que aconseguiríem treballar cooperativament amb els nens i nenes d’aquestes edats.

La veritat és que el volum de feina de programació i preparació és enorme, però els resultats són molt i molt positius. Acabem de finalitzar l’itinerari d’aprenentatge de correus, on hem après un munt de continguts nous d’una manera molt significativa. Hem fet un vídeo on simulem una oficina de correus i cada un i una de nosaltres desenvolupa una funció concreta.

Hem pogut treballar:

• La lectura i l’escriptura tot escrivint cartes a diferents destinataris de l’escola.
  • La situació espacial, situant-nos en un plànol de Calella.
  • La gratitud fent un regal a una mestra d’Anglaterra que ens va ajudar.
  • La sintetització amb l’elaboració del mapa conceptual.
  • I un munt d’aprenentatges més!

Ens ho hem passat molt i molt bé, sobretot fent d’actors i actrius del reportatge que hem fet.

Gràcies famílies per confiar en aquest projecte.

2018-03-14T15:36:08+00:00 Infantil|