dilluns, 5 de febrer de 2018

El servei de menjador de l'escola

En Pere Clos, és el coordinador del servei de menjador de l'escola. Li hem demanat que ens expliqui breument algunes de les característiques del seu funcionament:

"El nostre servei de menjador està format per l’alumnat que es queda diàriament, el monitoratge, el monitoratge de pràctiques, el coordinador de menjador, la coordinadora d’activitats i les cuineres, que són personal del Grup Serhs Food. Actualment estem cuinant a la nostra pròpia cuina diferents tipus de menús per cobrir les diverses necessitats de l’alumnat: menú sense ou ni peix, sense carn, sense fructosa, sense sorbitol, sense gluten i sense lactosa. Podeu consultar tots els menús a la web.

El servei de menjador no només consta de l'àpat en qüestió. Un cop menjats, els alumnes disposen d'activitats organitzades pels monitors fins a l'hora de tornar a classe, a les tres de la tarda. Per qualsevol dubte o consulta, no dubteu a posar-nos en contacte directament amb mi, en Pere Clos."