dijous, 7 de desembre de 2017

Sant Josep de Calassanç, un dia per compartir i celebrar

Com cada 27 de novembre l'escola s'atura per commemorar el missatge de Sant Josep de Calassanç. Petits i grans compartim activitats per reflexionar sobre el missatge de pau i convivència del patró de l'Escola Pia de Catalunya. En aquest text us oferim una breu reflexió i un resum d'algunes de les activitats que vam organitzar...

Com a educadors, creiem en les possibilitats dels nostres alumnes per treure el millor de cadascun d'ells. Ningú ens va dir que aquest camí fos fàcil, però ben segur que és l'únic camí si volem que el món que anem construint sigui millor que el que nosaltres hem trobat. Un món més amable, on tothom hi tingui cabuda, sense que ningú s'hi senti exclòs. Durant el matí, cada etapa va participar en tallers, xerrades i gimcanes, tots ells, ajustats a les edats dels alumnes. Podeu veure algunes imatges del dia en aquesta galeria. Al mateix temps, més de 600 alumnes de quart d'ESO de diverses Escoles Pies de Catalunya participaven a la #CaminadaPerLaPau que aquest cop, s'organitzava des de Calella. Com poder heu anat veient a les nostres xarxes socials, el lema d'aquest curs és "Somia". Somiem plegats en un futur millor per a tots i cadascun de vosaltres i per això, seguim i seguirem treballant cada dia. Moltes gràcies a tots pel vostre suport.