dijous, 7 de setembre de 2017

Nou equip directiu. Entrevista a Marisa Romero, directora gerent.

A la fotografia, el nou equip directiu: Manel Ortiz, director pedagògic d'Educació Infantil i Primària, Mercè Pedemonte, directora pedagògica a Secundària i Batxillerat, la Marisa Romero, directora gerent i l'Alba Angelats, responsable de Pastoral.

Entrevistada a Ràdio Calella a l'Info Migdia del 5 de setembre, la Marisa Romero, com a màxim responsable de l'escola, declara estar especialment il·lusionada per tenir la possibilitat d’acompanyar el procés de formació dels futurs ciutadans de Calella.

Com a calellenca, la nova directora gerent es manifesta orgullosa de poder contribuir a formar persones compromeses i responsables amb la seva ciutat. Aquest curs, pràcticament un miler d’alumnes ja estaran treballant en el nou projecte pedagògic SUMMEM, un projecte d’innovació interdisciplinar on els alumnes treballen en grups cooperatius. La Universitat de Vic col·labora assessorant i avaluant la implementació del projecte a l’escola. "Tothom pot innovar, però cal pautar i pensar detalladament com fer-ho", manifesta la Marisa.  L’Educació Emocional és el segon gran pilar del projecte pedagògic de l’Escola Pia. En tot moment l’escola genera espais i moments per a què els alumnes expressin les seves emocions. Per acabar, Ràdio Calella es fa ressò de la transparència en la informació que es genera des de l’escola amb la voluntat d'educar els alumnes en la consciència de l’ús de les xarxes socials.