dimarts, 20 de juny de 2017

Patrocini signat amb Serhs Food

La Secció Esportiva de l'Escola Pia de Calella ha signat un nou contracte de patrocini amb l'empresa Serhs Food que entrarà en vigor aquest mateix estiu. Una de les primeres actuacions ha estat la creació del disseny per les noves samarretes pels equips de Voleibol que us adjuntem a continuació:

L'objectiu principal de la secció esportiva de Voleibol de l'Escola Pia de Calella ha estat i és el foment de la pràctica esportiva del Voleibol, esport amb molta tradició a Calella, a través d'una oferta d'extraescolars esportives que va més enllà de la pròpia escola, ja que són obertes a tots els infants i joves de Calella i rodalies. A través de la pràctica del voleibol es transmeten valors com la força del treball en equip, la solidaritat; humilitat i respecte amb companys i vers els adversaris, la perseverança per la millora constant; responsabilitat, autocontrol, determinació, sacrifici, nivells alts d'atenció, esforç compromís i tolerància. Tots ells en sintonia amb el caràcter propi de la nostra escola. La secció esportiva de Voleibol de l’Escola Pia de Calella ha esdevingut el club que representa la població de Calella arreu, cosa que ens enorgulleix enormement per la responsabilitat que significa i per la magnitud que ens dona. El fet de que la població de Calella sigui un escenari ideal per la pràctica del voleibol, ha fet que una de les iniciatives dutes durant el curs passat hagi estat incloure l'ensenyament del Voleibol en algunes classes d'educació física de l'àmbit escolar dels més petits.