dijous, 8 de juny de 2017

Guanyadors a diversos concursos!

Aquestes darreres setmanes han estat dates on diversos alumnes de l'escola han rebut reconeixements per la seva vàlua artística. Tot seguit citem els nostres artistes premiats:

A la primera imatge, la Beatriz Maestro i l'Aina Montes de 2n de primària, van guanyar el Premi Especial 400 anys de la Fundació Joan Profitós d'entre totes les Escola Pies de Catalunya.

A la Festa de les Arts, on també participen totes les Escola Pies de Catalunya, la Maria Francès va guanyar el premi del públic a la categoria d'escultura per alumnes de cinquè i sisè. La Laia Canaleta, també de sisè, va ser finalista, a la categoria de pintura. De secundària ho van ser l'Ariadna Boscà i l'Aleix Ginesta.

Pràcticament al mateix moment, en Joseph Rojas, de quart d'ESO, fou finalista al concurs de relats Ficcions organitzat per la Fundació La Caixa i el Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Va rebre la seva distinció a l'edifici de la Pedrera a Barcelona. Podeu escoltar la notícia que va publicar Ràdio Calella.