divendres, 28 d’abril de 2017

Resultats de les proves Cangur !!!

Durant el mes d’abril, els alumnes de cicle superior han participat en les proves cangur. Aquest concurs està organitzat per la KSF una associació, de caràcter internacional, que reuneix personalitats del món matemàtic de nombrosos països. Té com a objectiu difondre la cultura matemàtica per tots els mitjans al seu abast i, en particular, per l'organització d'un joc-concurs anual que es desenvolupa el mateix dia en totes les nacions participants.
L'objectiu d'aquesta iniciativa és estimular i motivar tants alumnes com sigui possible i contribueix a la popularització de les matemàtiques entre els estudiants.La Societat Catalana de Matemàtiques és qui s’encarrega a Catalunya d’organitzar aquesta prova.
Enguany els alumnes de 5è i 6è de l’Escola Pia Calella han participat en aquest concurs i els resultats han estat ben òptims.
D’un total de 27.000 participants entre les dues categories de 5è i 6è en Roger Casals, en Joan Ripoll, la Patrícia Rico i la Marta Emanuel han quedat entre els 5% dels millors resultats. Cal destacar que l’alumna Jessica Villaret ha quedat dins l’1% dels millors resultats de 5è i rebrà a l’escola per part de la Societat Catalana de Matemàtiques, una menció honorífica.