dilluns, 24 d’abril de 2017

Estructures BESTIALS: la classe es trasllada al carrer

Amb els alumnes de 3r de la ESO hem fet una "escapadeta" a Barcelona per veure el museu de la música, i aprofitant que estavem a la zona 22@, el districte de la innovació de la capital, hem pogut veure "in situ" edificis que s'havien treballat prèviament a l'assignatura de tecnologia dins de la unitat d'estructures.

La coberta dels nous Encants, la sorprenent forma de la torre Agbar i l'imponent voladís del museu del disseny, vistos de ben aprop ens han fet recordar allò que a l'escola ja s'havia explicat. I és ben cert que val molt la pena aprofitar aquests moments fora de l'escola per a fer un enllaç entre el que es fa a les quatre parets de l'aula i el per què serveix, o dit d'una altra manera, amb el que es pot fer quan surtin d'ella.