divendres, 24 de març de 2017

Els alumnes de 6è recullen 1168,75kg d'aliments!

Els nostres alumnes de sisè van desenvolupar un projecte d'Aprenentatge Servei a la comunitat en col·laboració amb el Banc dels Aliments. Els alumnes van aconseguir recollir-ne més d'una tona. Dissenyar, planificar, organitzar, promocionar i executar. Al vídeo teniu un fragment de la tasca de classificació i revisió dels aliments recollits. També us deixem un dels textos que van redactar per informar del seu projecte...

Hola, som els alumnes i les alumnes de sisè de l’Escola Pia Calella. Aquest trimestre hem fet l’itinerari de ‘Som el que mengem?’. Fa poc els mestres ens van proposar fer una recollida d’ aliments per la gent més necessitada de Calella. El nostre grup s'ha encarregat de fer les fotos. Els altres grups han fet eslògans, logotips, xerrades… A la nostra classe ens van dir que féssim campanya per recollir llet. A una altra classe llegums i a 6è C galetes, cacau en pols i xocolata. Els grups que feien les xerrades van anar per les classes d’infantil, primària, secundaria i batxillerat. Com que nosaltres fèiem les fotos vam anar amb els grups per acompanyar-los . Voleu veure les fotografies?